torek, 2. oktober 2007

Uvod


Tale spletnik so mi ušpičili za 63. rojstni dan. Tudi te - že nekaj časa objavljene - fotografije so mi ukradli izpred nosa. In da bo mera polna - še ta uvod pišejo v mojem imenu.
Vse to z namenom, da bi pridno objavljal izvlečke iz kupov fotografij, ki se skrivajo po mojih predalih, CDjih, računalnikovih mapicah, kot tudi tistih, katerih sekunde življenja so še daleč od večnosti, saj jih od še 'vročega' tipala fotoaparata do tega bloga loči le 1.8m USB kabla.
Če želite videti, ali sem pri tem uspešen ali ne, si shranite naslov te strani in jo redno obiskujte...

6 komentarjev:

  1. A ni to super! Zdaj boš imel pa foto galerijo kar doma-na svojem "čarunalu". Upam, da boš užival.
    Želim ti vse najboljše še naprej!
    Cvetka

    OdgovoriIzbriši
  2. No, zdej bo pa lahko tud vaša bivša soseda mal pogledala, kaj se pr´ Šušteršič novega dogaja: kam so šli, kaj so videli,....


    Vse najboljše ti želijo Zakrajški!

    OdgovoriIzbriši
  3. No, ker se sedaj pa res že bliža tvoj rojstni dan - VSE NAJBOLJŠE !

    p.s.: čez dobro uro boš pa že vedel, da imaš sedaj svoj blog :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Juhu oči ... pa mamo ... kr tko naprej!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prosim za kontakt kjer se lahko kaj več dogovorimo o odkupu avtorskih pravic. Pišete mi lahko na teja.rozman@creatim.com

    Hvala

    OdgovoriIzbriši